Нормативна база


МОН оновило рекомендації з ведення класного журналу НУШ

Міністерство освіти і науки оновило Методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів Нової української школи. Відповідний наказ підписаний міністром Ганною Новосад.
Документ містить вимоги до заповнення класного журналу класними керівниками та вчителями, які викладають окремі предмети.
Окрім цього рекомендації містять особливості ведення класного журналу за мовно-літературною та математичною освітньою галуззю, а також інтегрованим курсом «Я досліджую світ».
Оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи має здійснюватись  вербально. Облік результатів підсумкового оцінювання, що здійснюється з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень учня або учениці, фіксується в свідоцтві досягнень.
Рекомендації визначають, що у 1 класі домашнє завдання учням не задається та відповідно не фіксується у класному журналі.
У 2 класі домашнє завдання для школярів є необов’язковим, проте у журналі можуть зазначатися пошуково-дослідницькі та творчі завдання.
У 3-4 класах домашні завдання, у разі їх надання, мають обов’язково фіксуватись у журналі.
На вихідні, святкові та канікулярні дні домашнє завдання не задається та відповідно не фіксується у класному журналі.
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1362

Наказ МОН № 21 від 09.01.2020 року




МОН визначило, як оцінювати другокласників НУШ
Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 2-го класу Нової української школи.
Про це йдеться в наказі №1154 від 27 серпня, який “Новій українській школі” надали в Інституті модернізації змісту освіти.
“Навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально, – зазначено в рекомендаціях.
Критерії оцінювання встановлює вчитель із поступовим залученням учнів до цього процесу. Орієнтирами для визначення критеріїв є вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів, визначених Держстандартом.
“Під час здійснення формувального оцінювання важливо не протиставляти дітей один одному. Стимулом розвитку має бути співвідношення роботи (відповіді, дії тощо) з тим, як дитина працювала раніше.
Доцільно акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень учнів, враховувати, що оцінюється не учень, а його робота, – наголошено в рекомендаціях.
Вчитель може заповнювати індивідуальну картку навчального поступу учня, щоб зафіксувати прогрес:
Індивідуальна картка навчального поступу учня

Також учитель може робити оцінювальний аркуш для класу, щоб визначити рівень засвоєння матеріалу відповідно до навчальної програми:
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1362            Наказ МОН № 21 від 09.01.2020 року

2 комментария: